Introductiekamp 2022

Vanuit studievereniging Awater voor Utrechtse neerlandici organiseren we ieder jaar een introductieperiode, die voor het eerst in drie jaar weer de vorm van het traditionele introkamp heeft. Dit introductiekamp is een super leuke en laagdrempelige manier om veel mensen uit je eigen jaar te leren kennen voor het nieuwe collegejaar begint, maar ook een aantal ouderejaars van Awater zullen aanwezig zijn.

Sneakpeek van het programma

Het introkamp zal plaatsvinden van 29 tot en met 31 augustus, op een scouting in Alphen aan Den Rijn. Het thema is dit jaar ‘Flikken Alphen aan Den Rijn’, dus jullie zullen met zijn allen een spannende moordzaak gaan oplossen. We (de commissie en het bestuur) zullen alle kampgangers op 29 augustus rond het eind van de middag van het station oppikken, waarna we gezellig samen zullen eten en er een super gezellige avond vol spel en spanning op het programma staat. De volgende dag gaan we elkaar wat beter leren kennen, is er een commissiemarkt waarbij jullie informatie kunnen krijgen over verschillende commissies binnen Awater, een bonte avond en er staat nog veel meer op het programma. Op 31 augustus zullen in de loop van de ochtend de scouting weer verlaten. Over het programma zelf ga ik verder niks meer verklappen, als je je aanmeldt krijg je namelijk in de zomervakantie een prachtig kampboekje met een uitgebreid programma, een paklijst, informatie over iedereen die het kamp organiseert en over het (oud) bestuur. De kosten voor het kamp zullen 35 euro bedragen. Dit is inclusief eten, slapen en activiteiten maar exclusief reiskosten!

Aanmelden

Het belooft een ontzettend gezellig (en spannend!) introkamp te worden waarbij de nieuwe eerstejaars Awater en een paar van haar lieve mensen kunnen leren kennen. Als het je dus leuk lijkt om op deze manier je studententijd (of tijd op de studie Nederlands) af te trappen, meld je dan hier aan voor Awater!

Alleen mensen die lid zijn van Awater kunnen mee op introkamp, dus schroom niet om je aan te melden. Zodra je je hebt aangemeld voor Awater, krijg je binnen twee weken een bevestigingsmail met daarin de aanmeldlink voor introkamp. Als je je dan hebt aangemeld voor het kamp krijg je weer een bevestigingsmail waarin de betalingslink te vinden is. Hou de mail dus goed in de gaten!

Vragen? Mail gerust!

Mochten er verder nog vragen zijn over het introkamp, kunnen deze gestuurd worden naar awaterintrokamp@gmail.com.

Voor een sfeerimpressie kan je een kijkje nemen op onze instagram @svawater!

We hopen je te zien op introkamp!

Vragen over de studie Nederlands? Of wil je samenwerken met Awater? Stuur ons een mail!