Vriend van Awater

Als studievereniging willen wij voor onze leden de ideale reisgenoot zijn tijdens hun studietijd en proberen deze weg dan ook zo aangenaam mogelijk voor hen te maken. Dit doen wij door zowel ontspannende als studiegerelateerde activiteiten voor hen te organiseren.

Wij zijn altijd op zoek naar mensen die Vriend van Awater willen worden, onze vereniging is immers mede gebouwd op hun steun. Als u vriend van Awater wilt worden, kunt u kiezen uit meerdere donatiemogelijkheden, oplopend vanaf 25 euro. Als dank krijgt u vier keer per jaar ons verenigingsblad Spraakwater thuisgestuurd. Bovendien heeft u de mogelijkheid om af en toe een studiegerelateerde activiteit bij te wonen waarvoor wij u persoonlijk uitnodigen. Met de maandelijkse Vriendenmail houden we u op de hoogte van de activiteiten die wij hebben georganiseerd voor onze leden, waarmee we u een kijkje geven in het leven van een Awateraar.

Heeft u interesse om Vriend van Awater te worden? Dan kunt u dit formulier invullen!

Vragen over de studie Nederlands? Of wil je samenwerken met Awater? Stuur ons een mail!