Lid worden?

Bachelorstudenten

Awater is de studievereniging voor Utrechtse Neerlandici. Awater organiseert studiegerelateerde activiteiten, zoals symposia en excursies, maar ook buitenschoolse gezelligheid, zoals maandelijkse borrels en een buitenlandse reis. Voor €45 ben je vier jaar lid van Awater en kun je deelnemen aan activiteiten én profiteren van korting op je studieboeken. Ook organiseert de vereniging een ontzettend leuk introductiekamp voor de eerstejaars waar je elkaar alvast beter kan leren kennen voordat het collegejaar begint.

Wil je lid worden van Awater? Klik dan hier om je in te schrijven!

Masterstudenten

Vanaf 2018 biedt Awater een masterlidmaatschap aan. Dit tweejarig lidmaatschap is voor (pre)masterstudenten van de masters Neerlandistiek, Nederlandse taal en literatuur en Nederlandse taal en cultuur: Educatie en communicatie in Utrecht. Als masterlid ben je regulier lid van Awater en heb je toegang tot alle activiteiten. Het is een lidmaatschap voor 2 jaar voor €19. Bovendien is Awater dé plek waar je medestudenten uit verschillende jaarlagen kunt ontmoeten!

Wil je masterlid worden van Awater? Klik dan hier om je in te schrijven!

Doe je een andere master die hier niet genoemd is maar wil je je wel graag aanmelden? Stuur ons vooral een mailtje via bestuur@svawater.nl!

Vragen over de studie Nederlands? Of wil je samenwerken met Awater? Stuur ons een mail!