Opleidingscommissie

Wat is er goed en wat kan er beter aan de cursussen die jij volgt? Hoe ervaar jij het onderwijs van de opleiding Nederlandse Taal en Cultuur aan de UU? De Opleidingscommissie (OC) ziet toe op de kwaliteit van het onderwijs binnen onze opleiding. Wat betekent dit concreet? Wij evalueren de vakken die per blok bij Nederlands gegeven worden. Hoe doen we dit? Met jouw inbreng! Aan het eind van elk blok ontvang je een mail met een link naar Caracal. Daarin kun jij jouw mening over een cursus laten weten. Eens in de zoveel tijd bepreken wij die evaluaties met de docentleden en vertegenwoordigen wij jou als student. Om dit goed te kunnen doen is jouw betrokkenheid noodzakelijk. Na deze evaluatie geven wij een advies over de vakken aan de decaan en het bestuur van de opleiding. Als student hoef je niet tot de evaluatie te wachten als er een probleem is bij een vak: je kunt altijd een studentlid van de opleidingscommissie mailen of aanspreken. Daar zijn we voor!

Mailadres: oc-nederlands@uu.nl

Like onze Facebookpagina en blijf zo op de hoogte!

De OC heeft drie studentleden en drie docentleden. De studentleden wisselen per jaar. Dit jaar is de verdeling als volgt:

Studentleden van de OC:

Bernadette Feiters
Dieuwertje Mentink
Manouk Jacobs

Docentleden van de OC:

Eddy Ruys (voorzitter)
Martine Veldhuizen
Hanny den Ouden

Vragen over de studie Nederlands? Of wil je samenwerken met Awater? Stuur ons een mail!